Dla przedsiębiorców
Księgi rachunkowe
- tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy,
- tworzenie polityki rachunkowości,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- zestawienie obrotów i sald,
- prowadzenie rejestrów nabyć i ewidencji dostaw VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK,
- sporządzenie sprawozdania rocznego,
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego,
- reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
- wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
Podatkowa księga przychodów i rozchodów
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
- prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK,
- sporządzenie zeznania rocznego,
- przygotowywanie bilansów,
- reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
- wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
- wyliczenie zobowiązania podatkowego,
- prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzenie zeznania rocznego,
- reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
- wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie,
Kadry i płace
1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników:
- prowadzenie akt osobowych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy,
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych).
2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę:
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie deklaracji podatkowych.
3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło:
- prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
- przygotowywanie umów zleceń / o dzieło,
- sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło,
- sporządzenie deklaracji podatkowych.
4. Prowadzenie dokumentacji ZUS:
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
- sporządzanie deklaracji ZUS,
- przygotowywanie raportów RMUA,
- wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego.
Usługi BHP
Poprzez osoby z nami współpracujące oferujemy usługi w zakresie zarządzania bezpieczeństwem pracy, a w tym między innymi:
- Doradztwo i nadzór w zakresie BHP i PPOŻ,
- Przeprowadzenie szkoleń bhp,
- Przeprowadzenie analizy stanu warunków pracy i stanu wypadkowości,
- Sporządzenie oceny ryzyka zawodowego,
- Sporządzenie dokumentacji powypadkowej,
- Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, a także pomoc w sporządzeniu regulaminu pracy, instrukcji obsługi urządzeń i innych dokumentów,
- Konsultacje przy tworzeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem w zakładzie pracy,
- Przygotowanie i reprezentację klientów przed organami nadzoru nad warunkami pracy,
- Pomoc przy organizacji bezpiecznych stanowisk pracy,
- Prowadzimy również szybkie usługi na zasadzie pogotowia BHP.